Digia lyhyesti

Tietoa Digiasta

Digia rakentaa digiarkea ja kasvua yhdessä asiakkaidensa kanssa

Digia on kannattavasti kasvava IT-palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan hyödyntämään digitalisaation mahdollisuudet.

Näkemyksellisenä kumppanina Digia kehittää ja innovoi liiketoimintaa tukevia ratkaisuja yhdessä asiakkaidensa kanssa. Tarjoamme toimialasovitettua osaamista digitaalisten palveluiden kehittämiseen, toiminnan ohjaamiseen ja tiedon hyödyntämiseen. Toimimme 872 osaajan voimin Suomessa ja Ruotsissa. Kansainvälistymme asiakkaidemme kanssa.

Digian jatkuvien toimintojen liikevaihto vuonna 2016 oli 86,5 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna NASDAQ Helsingissä (DIG1V).

Vahvuutenamme on syvä osaaminen paikallisten organisaatioiden ydinprosesseista sekä niitä tukevista operatiivisista järjestelmistä ja integraatioista. Digitaalisen liiketoiminnan palvelut laajentavat rooliamme asiakkaiden arvoketjussa. Palvelumallimme kattaa lisäksi konsultoinnin, palvelumuotoilun, kehityskumppanuuden ja jatkuvat palvelut.

Vahvaa toimialaosaamista meillä on erityisesti kaupan, logistiikan ja teollisuuden alalta, julkiselta sektorilta sekä pankki- ja vakuutusalalta.

Toimimme Suomessa Helsingissä, Jyväskylässä, Raumalla, Tampereella, Oulussa, Turussa ja Vaasassa sekä Ruotsissa Tukholmassa.