Konsernirakenne

Digia toimii Suomessa Helsingissä, Jyväskylässä, Oulussa, Raumalla, Tampereella, Turussa ja Vaasassa sekä Ruotsissa Tukholmassa. Digian pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Digia-konserniin kuului tilikauden 2016 lopussa emoyhtiö Digia Oyj sekä tytäryhtiöt Digia Finland Oy, Digia Commerce Oy (ent. Igence Oy) ja Digia Sweden AB. Digia omistaa nämä tytäryhtiöt 100 prosenttisesti.

Digian varsinainen yhtiökokous hyväksyi 16.3.2016 Digian jakautumissuunnitelman ja päätti Digia Oyj:n osittaisjakautumisesta jakautumissuunnitelman mukaisesti. Digia Oyj jakautui siten, että kaikki sen Qt-liiketoimintaan liittyvät varat, velat ja vastuut siirtyvät jakautumisessa syntyvälle yhtiölle, Qt Group Oyj:lle. Digia Oyj jatkaa Kotimaa-liiketoimintaa. Osittaisjakautumisen täytäntöönpano rekisteröitiin kaupparekisteriin 1.5.2016.

Lisätietoa jakautumisesta löytyy yhtiön internetsivuilta osoitteesta www.digia.com/sijoittajat/jakautuminen.